Jumat, 02 April 2010

POEM OF LITTERATURE

PIANO
 Softly in the dusk, a women singing to men Taking me back down the vista of year, till I see A child sitting under piano, in the boom on the tingling strings And pressing the small poised feet a mother a smiles she sing In spite of myself the insidious mastery of song Betray me back, till the heart of me weeps to be long To the old Sunday evening at the home, with winter outside And hymns in the cozy parlor, the thinking piano our guide So now it is vain for the sing to buts into clamor With the great the black piano appassionato the glamour Of childish days upon me , my manhood is cast Down in the flood and remembrance, I weep like a child for the past

PIANO
 lembut di senja, seorang wanita menyanyi untuk pria Mengambil saya kembali menuruni vista tahun, sampai aku melihat Seorang anak duduk di bawah piano, dalam boom pada string kesemutan Dan siap menekan kaki kecil ibu yang tersenyum ia bernyanyi Meskipun penguasaan diri busuk lagu mengkhianati saya kembali, sampai jantung saya menangis menjadi panjang Untuk malam Minggu tua di rumah, dengan musim dingin di luar dan himne di ruang tamu yang nyaman, piano berpikir panduan kita Jadi sekarang ini adalah sia-sia yang bernyanyi tapi-tapian ke keributan Dengan appassionato piano besar hitam glamour Dari hari kekanak-kanakan pada saya, kedewasaan saya adalah cast Down dalam banjir dan ingatan, aku menangis seperti anak kecil untuk masa lalu






 


Comments :

0 komentar to “POEM OF LITTERATURE”

Poskan Komentar

 

Copyright © 2009 by achmad muhammad ma'shum muhibbaddin 'ainul yaqin dan allohurbbi